مناسب ترین لامپ برای لوستر + تهیه لامپ لوستر با قیمت عمده

مناسب ترین لامپ برای لوستر + تهیه لامپ لوستر با قیمت عمده

لامپ لوستر از اصلی‌ترین اجزای یک لوستر است که به همان اندازه مدل لوستر مهم می‌باشد، زیرا نه تنها باعث روشن شدن محیط اطراف می‌شود بلکه باعث زیبایی دو چندان لوستر نیز می‌تواند باشد. از این رو انتخاب لامپ مناسب برای لوستر نقش بسیار مهمی دارد. از طرفی، لامپ بايد به طور هماهنگ با طراحی لوستر و محیط اطراف آن باشد و از طرف دیگر، با ارائه نور مناسب و زیبایی، فضا را به شکلی خاص تبدیل کند.

در این مقاله، به بررسی انواع مختلف لامپ‌ها و خصوصیاتی که باید برای استفاده در لوسترها داشته باشند، می‌پردازیم. همچنین، با معرفی مزایا و معایب لامپ‌های LED و بررسی مزایای تهیه لامپ‌های لوستر با قیمت عمده، سعی داریم به خوانندگان عزیز راهنمایی کنیم تا با اطلاعات کاملتر و با انتخاب هوشمندانه‌تر، تجربه‌ای رضایت‌بخش از تزیین فضاهای خود داشته باشند. پس همراه ما باشید با بهترین لامپ لوستر با قیمت مناسب…

لامپ لوستر چیست؟

لامپ لوستر همچون دیگر لامپ‌های موجود در خانه است ولی با یک تفاوت جزئی. بدین شکل که لامپ‌های لوسترها کوچکتر و ظریف‌تر از دیگر لامپ‌ها بوده و دارای سرپیچ E14 هستند (قطر سرپیچ ۱۴ میلی‌متر)، این در حالی است که دیگر لامپ‌های موجود در خانه‌ها دارای سرپیچ E27 هستند. از طرفی لامپ‌های لوستر ها دارای ابعاد کوچکتری نسبت به دیگر لامپ‌ها می‌باشند و دو نوع مرسوم شمعی و اشکی را دارند.

این لامپ‌ها عموما توان مصرفی پایینی نسبت به لامپ‌های معمولی داشته و در انواع ۳، ۶ و ۷ وات موجود می‌باشند. توان پایین این لامپ‌ها بدین دلیل است که در یک لوستر تعداد زیادی لامپ مصرف می‌شود، پس عاقلانه است که توان تک تک لامپ‌ها کم باشد.

لامپ‌های لوسترها در گذر زمان از لحاظ مصرف انرژی تغییرات زیادی کرده‌اند. در ابتدا این لامپ‌ها از نوع رشته‌ای پر مصرف بودن، سپس لامپ‌ها فلورسنت جای آنها را گرفتند. در ادامه با ظهور تکنولوژی ال ای دی، لامپ‌های فلورسنت جای خود را به لامپ‌های ال ای دی دادند و در نهایت امروزه از جدیدترین انواع لامپ ال ای دی می‌توان به لامپ‌های فیلامنتی اشاره کرد که زیبایی خاصی دارند. در ادامه انواع این لامپ‌ها را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

انواع لامپ لوستر

همانطور که گفته شد این لامپ‌ها از لحاظ شکل به دو دسته لامپ‌های اشکی و شمعی تقسیم می‌شوند. که لامپ‌های اشکی در این میان پرکاربردتر و محبوب‌تر هستند. همچنین از لحاظ تکنولوژی ساخت به سه دسته لامپ‌های رشته‌ای پرمصرف، لامپ‌های فلورسنت کم‌مصرف و لامپ‌های ال ای دی بسیار کم‌مصرف تقسیم شده که در زیر دو دسته پرکاربرد آنها را بررسی و با هم مقایسه می‌کنیم.

لامپ رشته‌ای پرمصرف

لامپ اشکی رشته‌ای پر مصرف

لامپ‌های رشته‌ای پر مصرف از اولین تکنولوژی‌های لامپ‌های نوری بهره می‌برند که از یک فیلامنت فنری و یک رویه شیشه تشکیل شده‌اند. این لامپ‌ها با اینکه نور طبیعی و زیبایی را تولید می‌کنند ولی بخاطر مصرف بالای انرژی (گاهی تا ۲۰ وات) و همچنین تولید گرمای زیاد از محبوبیت کمی برخوردار بوده و در سال‌های اخیر جای خود را به لامپ‌های ال ای دی داده‌اند.

لامپ ال ای دی و فیلامنتی

لامپ‌های LED و فیلامنتی برای لوسترها انتخاباتی جذاب و کارآمد هستند که هرکدام ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارند. لامپ‌های ال ای دی به دلیل تکنولوژی نورپردازی پیشرفته‌ای که دارند، بهترین گزینه برای افرادی هستند که به صرفه‌گی و کیفیت بالا را همزمان می‌خواهند. این لامپ‌ها انرژی کمتری مصرف می‌کنند، عمر طولانی دارند و نوری با کیفیت و یکنواخت ارائه می‌دهند.

از سوی دیگر، لامپ‌های فیلامنتی که خود زیر مجموعه‌ای از لامپ‌های ال ای دی هستند در کنار تمام ویژگی‌های لامپ‌های ال ای دی دارای ساختار زیبایی هستند که زینت خاصی را به لوسترهای شما اضافه می‌کنند. این لامپ‌ها با نور گرم و آشفته خود، یک اتمسفر دافع ایجاد می‌کنند که به خصوص در فضاهایی با اندازه کوچک و سبک‌وزن اثربخش است.

لامپ ال ای دی فیلامنتی شمعی

با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه شما، انتخاب بین لامپ LED پیشرفته یا لامپ فیلامنتی با طراحی زیبا، می‌تواند تاثیر بسزایی در دکوراسیون لوستر و به تبع آن، فضای شما داشته باشد.

لامپ لوستر ال ای دی طرح گل

نحوه تهیه لامپ لوستر با قیمت عمده

در نهایت برای تهیه لامپ‌های لوسترهای خود با قیمت عمده و تخفیف همکاری می‌توانید از پارتنر لوکستر در حوزه فروش عمده لوازم الکتریکی و روشنایی بهره ببرید. فروشگاه آپاروز با فروش عمده محصولات الکتریکی و روشنایی می‌تواند در تهیه لامپ‌های ال ای دی لوستر قیمت عمده برای شما مفید باشد.


توجه کنید که برای دریافت تخفیف ویژه می‌توانید با پشتیبانی آپاروز ارتباط گرفته و ذکر کنید که از جانب لوکستر با مجموعه آپاروز آشنا شده‌اید.

5 نکته که در هنگام انتخاب جنس لوستر باید در نظر داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید من
بستن لیست علاقه مندیها
Close به تازگی بازدید شده
مقایسه محصولات (0 محصول)
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
دسته‌بندی‌ها